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Development of decision support system for evaluating the new business = 신규사업의 타당성 분석을 위한 의사결정지원시스템의 개발link Cho, Sung-Baek; 조성백; et al, 한국과학기술원, 1996 |
Deveolpment of a demand forecasting model for new product and its applications to telecommunications market = 신상품 수요예측모형 개발 및 통신시장에의 응용link Park, Yoon-Seo; 박윤서; et al, 한국과학기술원, 2000 |
Quantitative models for development and introduction of new products = 신상품 개발 및 진입을 위한 계량모형link Park, Sang-June; 박상준; et al, 한국과학기술원, 1998 |
기술개발과정에서의 특허활동에 관한 탐색적 연구 = An explorative study on the patent-related activities in the process of technology developmentlink 이태호; Lee, Tae-Ho; et al, 한국과학기술원, 1997 |
기술수용주기 상의 신제품 마케팅 전략 : PC 산업 사례연구 = New product marketing strategy on technology adoption life cycle : case study of PC industrylink 최승범; Choi, Seung-Beom; et al, 한국과학기술원, 2000 |
산업재 시장에 있어서 신제품 출시를 위한 성패요인과 진입전략에 관한 연구 = Entry strategies and success/failure factors to launch new products in industrial marketlink 배진호; Bae, Jin-Ho; et al, 한국과학기술원, 1998 |
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