Browse "Graduate School of Management((구)테크노경영대학원)" by Subject 비즈니스 모델

Showing results 1 to 7 of 7

1
Analysis of business models and competitive strategies in electronic commerce = 전자상거래에서의 비즈니스 모델과 경쟁 전략에 관한 분석link

Chun, Se-Hak; 천세학; et al, 한국과학기술원, 2002

2
다기능 스마트카드를 활용한 온, 오프라인 비즈니스 통합 방안에 관한연구 = A study on the integration solution between online and off-line business using multi functional Smart Cardlink

김현정; Kim, Hyun-Jung; et al, 한국과학기술원, 2001

3
비즈니스 모델과 Value configuration에 따른 CRM과 SCM의 전략 : 사례 연구 = CRM and SCM strategy based on business model and value configuration : case studylink

임철순; Im, Cheol-Soon; et al, 한국과학기술원, 2001

4
소셜 네트워킹 서비스의 현황 및 비즈니스 모델 = The status and business models of SNS (Social Networking Service)link

김현; Kim, Hyun; et al, 한국과학기술원, 2008

5
자본시장통합법하에서 은행의 공동사업 비즈니스 모델에 대한 연구 = A study on a business model of joint banking services under capital market and investment services actlink

김영욱; Kim, Young-Wook; et al, 한국과학기술원, 2009

6
정보기기 제조사의 디지털콘텐츠 비즈니스 성공 요인에 대한 연구 = An analysis of the key success factors for digital contents business by information device manufacturerslink

김창필; Kim, Chang-Pil; 안재현; Ahn, Jae-Hyeon; et al, 한국과학기술원, 2008

7
정보기술을 통한 비즈니스 혁신

이, 병태; 채, 명신, Telecommunications Review, Vol.18, No.1, 2008

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0