Browse "Graduate School of Management((구)테크노경영대학원)" by Subject 마케팅전략

Showing results 1 to 7 of 7

1
A study on the effect of network externality on marketing in the digital economy = 망외부성이 디지털 경제의 마케팅에 미치는 영향에 관한 연구link

Chun, Sung-Yong; 천성용; et al, 한국과학기술원, 2007

2
마케팅 활동에서 영업인력의 역할에 대한 연구 = A study on the role of salesforce in marketing activitieslink

소윤성; Soh, Yoon-Sung; et al, 한국과학기술원, 2000

3
무선인터넷 서비스 마케팅 전략 연구 = A study on marketing strategy for wireless internet servicelink

송치영; Song, Chi-Young; et al, 한국과학기술원, 2002

4
승용차용 타이어의 시장세분화에 대한 연구 = A study of market segmentation for passenger car radial tireslink

신정선; Shin, Jung-Sun; et al, 한국과학기술원, 1997

5
시장선도자로 인정되기 위한 마케팅전략 = Marketing strategy for being perceived as a pioneerlink

이상혁; Lee, Sang-Hyuk; et al, 한국과학기술원, 1996

6
인터넷쇼핑몰의 차별화 마케팅전략에 관한 사례 비교 연구 = A comparative case study on differenciated marketing strategy for the internet shoppingmalllink

민경상; Min, Kyung-Sang; et al, 한국과학기술원, 2000

7
일반전자부품 기업의 성장에 따른 마케팅전략 변환에 관한 고찰 : 일본의 松下電子部品과 村田製作所를 중심으로 = Marketing strategies in different stages of life cycle of electronic components' firmlink

이성준; Lee, Sung-Joon; et al, 한국과학기술원, 1997

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0