61 | Effects of self-image use in interactive digital media = 자기이미지 기반 인터랙티브 디지털 미디어의 영향에 관한 연구link Jang, Ye-Beet; 장예빛; Ryu, Seung-Ho; 유승호; Wohn, Kwang-Yun; 원광연, 한국과학기술원, 2013 |
62 | Identity play : self-presentation and transformations in MMORPG = 아이덴티티 플레이 : MMORPG 아바타 커스터마이징에서 자기 표현과 변형link Paik, Paul Chul-ho; 백철호; Shi, Chung-Kon; 시정곤, 한국과학기술원, 2012 |
63 | Haptic and audio authentication: empirically exploring the usability, security and feasibility of non-visual passwords = Haptic and audio authentication: empirically exploring the usability, security and feasibility of non-visual passwordslink Andrea Bianchi; 안드리아; Wohn, Kwang-Yun; 원광연; Kwon, Dong-Soo; 권동수, 한국과학기술원, 2012 |
64 | (An) Approach to the efficient creation of creature animation = 크리쳐 애니메이션의 효율적인 생성 방법link Seo, Jae-Woo; 서재우; Noh, Jun-Yong; 노준용, 한국과학기술원, 2012 |
65 | Online-offline integrated analysis of social link formation : focusing on the process of social link formation through social potential model = 소셜 연결 형성의 온/오프라인 통합 연구 : 소셜 포텐셜 모델을 통한 소셜 연결 형성 과정의 해석link Kwak, Doyeon; Kim, Wonjoon; 김원준, 한국과학기술원, 2018 |
66 | Virtual landscape in digital games : from classification to large-scale database and design methodologies. = 가상경관 분류 방법론을 활용한 디지털 게임 데이터베이스 및 가상경관 설계 방법론의 구축link Kim, Ikhwan; Bazin, Jean-Charles; 바장장샤를, 한국과학기술원, 2019 |
67 | Audio-visual cocktail : bringing cocktail mixology to digital media contents = 오디오-비주얼 칵테일 : 칵테일제조기법을 바탕으로 한 디지털 콘텐츠 디자인 연구link Lee, Zune; 이준; Lim, Chang-Young; 임창영, 한국과학기술원, 2011 |
68 | Nowcasting commodity price of a developing country based on social web data : research and practical implications = 소셜 데이터 기반 개발도상국 소비재 가격 예측 실용화 연구link Kim, Jaewoo; Cha, Meeyoung; 차미영, 한국과학기술원, 2018 |