Showing results 1 to 7 of 7
A Hidden Markov Model of Dynamic Travel Destination Choice 이찬희; 강문영, Journal of Marketing Thought, v.3, no.4, pp.22 - 34, 2017-02 |
Co-creation Initiatives: Scale Development 강문영, 상품학연구, v.36, no.3, pp.81 - 85, 2018-06 |
Exploring the Connection between Purchase and Donation 강문영, 마케팅관리연구, v.20, no.4, pp.93 - 108, 2015-10 |
The Impact of “Word-of-Mouse” on Individual Choice Decisions 강문영, Journal of Marketing Thought, v.5, no.1, pp.1 - 8, 2018 |
고객 만족도와 고객 충성도의 관계에서 공간 의존성과 공간 변화성에 대한 연구- 유통 산업에 대한 시사점 - 배영한; 유승훈; 강문영, 유통연구, v.21, no.4, pp.1 - 24, 2016-10 |
신제품 출시가 기업 가치에 미치는 효과에 관한 연구- 한국 시장에 대한 시사점 - 강문영; 배영한, 유통연구, v.22, no.1, pp.1 - 17, 2017-02 |
한국 대학의 브랜드 구축 노력이 대학 기부금에 미치는 영향 강문영, 상업교육연구, v.32, no.3, pp.77 - 92, 2018 |
Discover