Browse "School of Management Engineering(경영공학부)" by Author Lee, Chan Jean

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7
Relational context effect on sympathy = 관계적 맥락이 연민에 미치는 영향link

Song, Myung Jin; 송명진; et al, 한국과학기술원, 2017

8
Rounded prices feel genuine: the impact of roundedness of price on seller evaluations = 진실된 가격: 가격의 반올림 여부가 판매자 평가에 미치는 영향link

Hong, Jin Soo; 홍진수; et al, 한국과학기술원, 2024

9
The test taker's fallacy: How students guess answers on multiple-choice tests

Lee, Chan Jean, JOURNAL OF BEHAVIORAL DECISION MAKING, v.32, no.2, pp.140 - 151, 2019-04

10
Two-sided online reviews can be positive: criticism builds trust = 양면적 온라인 후기가 평가에 미치는 긍정적인 영향link

LEE, SANG JEE; 이상지; et al, 한국과학기술원, 2015

11
What to share matters: the role of emotions as a bonding facilitator in sharing experiences = 함께 하는 경험적 소비에서 유대감을 촉진시키는 정서의 역할link

PARK, HYE LIM; 박혜림; et al, 한국과학기술원, 2015

12
When less Is better : the role of consumer belief in service provider's capacity limit on assortment size preferences = 소소익선(少少益善) : 서비스 제공자 역량의 한계에 대한 소비자의 믿음이 서비스 제공 범위 선호에 미치는 영향link

Moon, Jin-Kyung; Lee, Chan Jean; et al, 한국과학기술원, 2020

13
Workload inferred by the physical length = 물리적 길이로 작업부담을 추론하려는 경향link

Moon, Yang Gwun; Lee, Chan Jean; et al, 한국과학기술원, 2019

14
기부 금액이 기부자의 감정에 미치는 영향 = Feelings after donation: Does the amount of donation matter?link

심현서; 이찬진; et al, 한국과학기술원, 2023

15
먹스타그램 반복 노출이 식욕에 미치는 영향 = Consuming food pictures instead of real foods? when and how consuming food pictures affects appetitelink

김성태; Kim, Seong Tae; et al, 한국과학기술원, 2016

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