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An exploration of brand attitude on micro-blogs: a sentiment analysis = 마이크로 블로그 상의 브랜드 태도에 관한 연구: 정서적 분석을 중심으로link Yoon, Jae-Ho; 윤재호; et al, 한국과학기술원, 2012 |
CoP 기반 사회적 자본의 지식통합으로의 영향 분석 = Effects of CoP based social capital on knowledge integrationlink 이건호; Lee, Gun-Ho; et al, 한국과학기술원, 2014 |
Effects of social ties on team innovativeness and performance = 사회적 연결성이 팀의 혁신성과 성과에 미치는 영향: IT 관점에서link Kim, Suk Hyun; 김석현; et al, 한국과학기술원, 2016 |
Facilitating Knowledge Integration in CoPs: The role of perception of inclusion = Inclusion을 통한 CoP의 지식통합 활성화link Kwon, Young-Jin; 권용진; et al, 한국과학기술원, 2014 |
The social presence and user behaviors in social network site (SNS) = 소셜 네트워크 사이트 (SNS) 상에서 사회적 실재감과 사용자 행동link Han, Se-Hee; 한세희; et al, 한국과학기술원, 2013 |
지식획득과 변환을 통한 사회적 자본의 업무 성과에 대한 탐색적 분석 = Effects of social capital on individual performance via knowledge acquisition and transformation : An exploratory studylink 손하늬; Son, Ha-Nei; et al, 한국과학기술원, 2013 |
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