75 | Regulatory policy for the telecommunications infrastructure development Nandi, Banani; Ahn, Jae-Hyeon, International Telecommunications Society, 14th Biennial Conference, pp.33 - 42, 2002-08 |
76 | Resolving conflict of interests in the process of an information system implementation for advanced telecommunication services Ahn, Jae-Hyeon; Skudlark, AE, JOURNAL OF INFORMATION TECHNOLOGY, v.12, no.1, pp.3 - 13, 1997-03 |
77 | Reward systems for intra-organizational knowledge sharing Lee, DJ; Ahn, Jae-Hyeon, EUROPEAN JOURNAL OF OPERATIONAL RESEARCH, v.180, no.2, pp.938 - 956, 2007-07 |
78 | Rewarding knowledge sharing under measurement inaccuracy Lee, Dong-Joo; Ahn, Jae-Hyeon, KNOWLEDGE MANAGEMENT RESEARCH & PRACTICE, v.3, no.1, pp.229 - 243, 2005-08 |
79 | Search Affordances and Constraints of Mobile Channel in e-Marketplace: An Empirical Investigation on Sales Distribution Park, Yongjin; Bang, Youngsok; Ahn, Jae-Hyeon, 38th International Conference on Information Systems: Transforming Society with Digital Innovation, ICIS 2017, Association for Information Systems, 2018-12 |
80 | Telecommunications service development through scenario planning approach Ahn, Jae-Hyeon; Kostelak, Robert; Muller, Amy; Skudlark, Ann, 5th International Conference of the Decision Science Institute, pp.1948 - 1951, Decision Sciences Institute, 1999-07 |
81 | The effect of ambient and social factors on the impulse purchasing in social commerce = 소셜 커머스에서 환경적, 사회적 요인이 충동구매에 미치는 영향link Ju, Jae-Hyeon; 주재현; et al, 한국과학기술원, 2012 |
82 | The effect of platform characteristics on the adoption of smart speakers: Empirical evidence in South Korea Park, Kyuhong; Kwak, Chanhee; Lee, J.; Ahn, Jae-Hyeon, TELEMATICS AND INFORMATICS, v.35, no.8, pp.2118 - 2132, 2018-12 |
83 | The effect of repetition in Internet banner ads and the moderating role of animation Lee, Joo-Won; Ahn, Jae-Hyeon; Park, Byungho, COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR, v.46, pp.202 - 209, 2015-05 |
84 | The effect of social and ambient factors on impulse purchasing behavior in social commerce Ju, Jae Hyeon; Ahn, Jae-Hyeon, JOURNAL OF ORGANIZATIONAL COMPUTING AND ELECTRONIC COMMERCE, v.26, no.4, pp.285 - 306, 2016-04 |
85 | The impact of the number of alternatives on online consumer choice = 온라인에서 대안의 수가 소비자 선택에 미치는 영향link Bae, Yoon-Soo; 배윤수; et al, 한국과학기술원, 2013 |
86 | (The) effectiveness of ad personalization based on real-time visual attention : evidence from object detection and eye-tracking = 실시간 시각정보를 활용한 광고 개인화 효과: 물체 감지 및 시선 추적을 활용한 실증적 연구link Kim, Jeongmin; Ahn, Jae-Hyeon; et al, 한국과학기술원, 2022 |
87 | (The) effectiveness of zero-rating strategy on mobile application usage = 제로 레이팅 전략의 효과에 따른 모바일 어플리케이션 사용 패턴 분석link Kim, Tak-Hun; Ahn, Jae-Hyeon; et al, 한국과학기술원, 2019 |
88 | (The) impact of IT adoption on user behavior and organizational performance = 정보시스템 도입에 따른 사용자 행태 및 조직 성과에 대한 영향link Park, Yongjin; Ahn, Jae-Hyeon; et al, 한국과학기술원, 2020 |
89 | (The) impact of smart speaker adoption on mobile application consumption : an empirical study on music streaming platform = 스마트 스피커의 도입이 모바일 어플리케이션 소비에 미치는 영향 : 음악 스트리밍 플랫폼에 관한 계량적 연구link Lee, Seungeun; Ahn, Jae-Hyeon; et al, 한국과학기술원, 2020 |
90 | Toward Precision Medicine: Development and Validation of A Machine Learning Based Decision Support System for Optimal Sequencing in Castration-Resistant Prostate Cancer Lim, Hakyung; Yoo, Jeong Woo; Lee, Kwang Suk; Lee, Young Hwa; Baek, Sangyeop; Lee, Sujin; Kang, Hoyong; et al, CLINICAL GENITOURINARY CANCER, v.21, no.4, pp.E211 - E218, 2023-08 |
91 | Valuable Genomes: Taxonomy and Archetypes of Business Models in Direct-to-Consumer Genetic Testing Thiebes, Scott; Toussaint, Philipp A.; Ju, Jaehyeon; Ahn, Jae-Hyeon; Lyytinen, Kalle; Sunyaev, Ali, JOURNAL OF MEDICAL INTERNET RESEARCH, v.22, no.1, 2020-01 |
92 | Valuation of Knowledge: A business performance-oriented methodology Ahn, Jae-Hyeon; Chang, Suk-Gwon, HICSS, pp.1 - 7, 2002 |
93 | VR 콘텐츠 전략 수립을 위한 VR 콘텐츠 시청 패턴 분석: 마코프 체인 모델 접근 = Dynamic consumption pattern analysis of VR contents: Markov chain modelling approachlink 박창희; 안재현; et al, 한국과학기술원, 2020 |
94 | Why do free-to-play game users pay for? : Mediating effects between flow and intention to purchase virtual assets = Why do free-to-play game users pay for? : Mediating effects between flow and intention to purchase virtual assetslink Park, Gun-Ho; 박건호; Jung, Jae-Min; 정재민; et al, 한국과학기술원, 2014 |
95 | Willingness to provide personal information: Perspective of privacy calculus in IoT services Kim, Dongyeon; Park, Kyuhong; Park, Yongjin; Ahn, Jae-Hyeon, COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR, v.92, pp.273 - 281, 2019-03 |
96 | 대의명분 마케팅의 적합성과 지속성이 이용자 행위 의도에 미치는 영향: SNS 채널효과와 소비자 귀인을 중심으로 = The effect of fit and durability in cause-related-marketing on user behavioral intention: focusing on the effect of SNS channel and consumer's attributionlink 김기준; Kim, Ki-Jun; 정재민; Jung, Jae-Min; et al, 한국과학기술원, 2014 |
97 | 리뷰 피드백 시스템이 소비자의 구매의도에 미치는 영향 : Airbnb 사례를 중심으로 = (The) impact of review-feedback system on the consumer’s purchase intention : the case of airbnblink 류일한; 안재현; et al, 한국과학기술원, 2017 |
98 | 모바일 동영상 서비스에서 시청 상황이 사용 의도 및 사용 행동에 미치는 영향 = (The) effect of viewing situation on the behavioral intention and usage behavior of mobile video servicelink 박민수; 안재현; et al, 한국과학기술원, 2019 |
99 | 모빌리티 서비스를 위한 시나리오 기반 원가 추정 모형 = Development of a scenario-based cost estimation model for mobility servicelink 천서형; 안재현; et al, 한국과학기술원, 2019 |
100 | 불확실성 요소를 고려한 한국자동차시장 내 전기자동차 기업전략 개발 프로세스 : 시나리오 플래닝적 접근 = Process for developing corporate strategies for electric vehicles in the Korean automobile market considering uncertainty factors : a scenario planning approachlink 이상협; 안재현; et al, 한국과학기술원, 2020 |
101 | 서비스 제공자 전환 의사결정에 영향을 미치는 요인에 관한 연구 : 서비스 배타성의 효과 = Determinants of customer intention to switch for service providers : impact of service exclusivenesslink 강현정; Hyun Jung-Kang; et al, 한국과학기술원, 2013 |
102 | 소셜 네트워크 게임의 지속적 이용 및 아이템 구매 의도에 관한 연구 = A study on the Intention to continue to play and to purchase items in the Social Network Gamelink 정민우; Jeong, Min-Woo; et al, 한국과학기술원, 2013 |
103 | 소셜 미디어 상의 브랜드 커뮤니티에서 관계혜택이 사용자 참여도에 미치는 영향 = A study on relational benefits and customer engagement in social media brand communitieslink 윤호정; Yoon, Ho-Jeong; et al, 한국과학기술원, 2013 |
104 | 수요 및 공급 측 사용자 간 공유경제 플랫폼 참여 차이에 대한 연구 = (A) study on the differences of platform participation intention : two-sided markets perspective in the sharing economylink 신건호; 안재현; et al, 한국과학기술원, 2017 |
105 | 암호화폐 시장의 비이성과 매스 미디어의 역할 = (The) irrationality of cryptocurrency market and the role of mass media : VAR analysis using news sentiment score and text qualitative analysislink 이강욱; 안재현; et al, 한국과학기술원, 2020 |
106 | 오프라인 매장 브랜드 커뮤니케이션 전략 연구: 디지털 속성을 활용한 고객 브랜드 태도 제고 = A study on brand communication strategy at offline brand square: the role of digital attributes for positive brand attitudelink 백지연; 안재현; et al, 한국과학기술원, 2020 |
107 | 온라인 맞춤형 광고의 개인화 수준이 소비자의 인식 및 광고 회피에 미치는 영향 = The effect of Personalization level on consumer's perception and Ad avoidancelink 김나영; Kim, Na-Young; et al, 한국과학기술원, 2014 |
108 | 위치 기술 고도화 관점에서 접근한 위치 기반 서비스 사용자의 위치정보 제공의도에 관한 연구 = (A) study on the intention to disclose the location information of users in location based service : the perspective of the advanced location technologylink 김원경; 안재현; et al, 한국과학기술원, 2019 |
109 | 전기차 배터리 교체 프로그램의 경제성 분석 = Economic analysis of battery replacement program in electric vehiclelink 이창호; 안재현; et al, 한국과학기술원, 2020 |
110 | 차량 공유 서비스 참여 의지에 관한 연구 : 양면시장의 특수성과 자율주행 서비스의 영향 = Study on the willingness of participation in the car-sharing service : the specificity of the two-sided market and the impact of autonomous driving servicelink 이근표; 안재현; et al, 한국과학기술원, 2019 |
111 | 추천 수량과 재 추천을 고려한 사용자 기반 협업 필터링 추천 시스템 = (A) user based collaborative filtering recommender system with inventory and repetitive recommendation considerationslink 박지회; 안재현; et al, 한국과학기술원, 2017 |