DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | 최영한 | ko |
dc.contributor.author | 김미월 | ko |
dc.date.accessioned | 2013-03-03T18:28:33Z | - |
dc.date.available | 2013-03-03T18:28:33Z | - |
dc.date.created | 2012-02-06 | - |
dc.date.created | 2012-02-06 | - |
dc.date.issued | 2002-02 | - |
dc.identifier.citation | 수학교육 논문집, v.13, no.2, pp.751 - 764 | - |
dc.identifier.issn | 1226-6663 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10203/79901 | - |
dc.language | Korean | - |
dc.publisher | 한국수학교육학회 | - |
dc.title | 미국 NCTM의 Principles and Standards for School Mathematics에 나타난 수학과 교수-학습의 이론 | - |
dc.type | Article | - |
dc.type.rims | ART | - |
dc.citation.volume | 13 | - |
dc.citation.issue | 2 | - |
dc.citation.beginningpage | 751 | - |
dc.citation.endingpage | 764 | - |
dc.citation.publicationname | 수학교육 논문집 | - |
dc.contributor.localauthor | 최영한 | - |
dc.contributor.nonIdAuthor | 김미월 | - |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.