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The Formation of Entrepreneurial Orientation through Transgenerational Entrepreneurial Effort and Its Impact on the Entrepreneurial Outcome: the Case of Korean Micro Family Business 유현수; 고혜수; 김혜진; 이진화, 상품학연구, v.38, no.6, pp.147 - 155, 2020-12 |
Understanding Brand Image from Consumer-generated Hashtags Park, Keeyeon Ki-cheon; 김혜진, 아시아마케팅저널, v.22, no.3, pp.71 - 85, 2020-10 |
Using Topic Modeling to Analyze Transition of Movie Themes in South Korea 배기웅; 김혜진, 마케팅연구, v.36, no.3, pp.1 - 24, 2021-08 |
Who Considers Leaving a Job in a Pandemic?: Determinants of Online Job Search Behavior in COVID-19 도보람; 윤여림; 김혜진; 최정혜, 전문경영인연구, v.25, no.4, pp.1 - 27, 2022-12 |
마케팅 분야의 머신러닝 연구 동향 분석 김혜진; 이명구, 마케팅연구, v.36, no.1, pp.1 - 25, 2021-02 |
소비자 리뷰 텍스트마이닝을 이용한 신생 산업 시장 구조 분석: 국내 수제 맥주 시장의 경쟁 관계 및 시장 구조를 중심으로 이연수; 김혜진, 정보시스템연구, v.30, no.2, pp.189 - 214, 2021-06 |
초기 시청자 반응과 드라마 평균 시청률 사이의 관계: 토픽 모델링 측면에서 배기웅; 김혜진, 방송문화연구, v.31, no.1, pp.103 - 138, 2019-06 |
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