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Corporate interactive strategy for consumer information processing = 소비자 정보 처리를 위한 기업의 상호교호적 전략link Chung, Sung-Hun; 정성훈; Han, In-Goo; 한인구; et al, 한국과학기술원, 2010 |
은행 영업점의 내방고객 대상 판매 활성화 방안 연구 : 고객 서비스 접점의 정보기술 활용을 중심으로 = Research on methods for increasing sales to visiting customers at bank branches : focusing on usage of IT devices in service encounterslink 이소의; Lee, So-Eui; et al, 한국과학기술원, 2007 |
인터넷 Navigation 행위 및 광고 반응 : 자연주의적 탐구방법론에 의한 연구 = Navigation behavior and response to the advertising in the internet : a study by the naturalistic inquiry methodologylink 권두안; Kwon, Doo-An; 김지수; 한민희; et al, 한국과학기술원, 1999 |
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