Browse "Graduate School of Management((구)테크노경영대학원)" by Subject 경쟁

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1
Advertising competition in the hierarchically structured market = 계층적 시장구조에서의 광고 경쟁link

Kim, Ok-Nam; 김옥남; et al, 한국과학기술원, 2002

2
Competitive nonlinear pricing with product differentiation : an application to internet pricing = 경쟁상황에서의 비선형 가격 전략 : 인터넷 가격 전략에의 응용link

Min, Tae-Ki; 민태기; et al, 한국과학기술원, 2002

3
Deveolpment of a demand forecasting model for new product and its applications to telecommunications market = 신상품 수요예측모형 개발 및 통신시장에의 응용link

Park, Yoon-Seo; 박윤서; et al, 한국과학기술원, 2000

4
모바일 지급결제 서비스에서 이동통신 사업자와 금융기관의 제휴/경쟁 전략에 관한 연구 = A study on the cooperative/competitive strategy for mobile payment service providerslink

이영진; Lee, Young-Jin; et al, 한국과학기술원, 2004

5
산업별 고객만족도의 차이에 관한 연구 = A study on the differences in the customer satisfaction index across industrieslink

박하일; Park, Ha-Il; et al, 한국과학기술원, 1999

6
이동통신산업 공급 네트워크 변화와 경쟁성과에 관한 연구 = A study on the changing supply network and competitive performance in Korean mobile telecommunication industrylink

전대진; Jeon, Dae-Jin; et al, 한국과학기술원, 2003

7
韓國通信産業의 競爭促進에 관한 硏究 = Promoting the competition in Korean telecommunications industrylink

이홍재; Lee, Hong-Jae; et al, 한국과학기술원, 1997

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