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Predicting Museum Visitors’ Artwork Preference through Deep Learning Yi, Taeha; Kim, Hwan; Lee, Ji-Hyun, Archives of Design Research, v.35, no.4, pp.309 - 323, 2022-11 |
Visitor-centered artwork network analysis using object detection = 객체 검출을 활용한 관람객 중심의 예술작품 네트워크 분석link Hong, Sukjoo; Lee, Ji-Hyun; 이지현; Park, Juyong; et al, 한국과학기술원, 2020 |
미술관 마케팅 방안으로서의 트위터 활용에 대한 연구-경기도미술관을 대상으로. = Exploring potential of using twitter in the museum as a marketing tool : A case analysis of gyeonggi museum of modern artlink 김세용; Kim, Se-Yong; et al, 한국과학기술원, 2011 |
현대예술의 장르에 따른 미술관 관람객의 작품 설명 정보 수용 연구 = A study on acceptance of artwork interpretative information by visitors according to the genre in contemporary artlink 이태하; Yi, Tae Ha; 시정곤; Shi, Chung Kon; et al, 한국과학기술원, 2015 |
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