Showing results 3 to 6 of 6
Identifying Crime-prone Areas Based on Tweet Sentiments Kim, Jaewoo; Cha, Meeyoung; Lee, Won Jae; Sandholm, Thomas, TELECOMMUNICATIONS REVIEW, v.24, no.3, pp.339 - 347, 2014-06 |
Musical sonification of twitter = 트위터의 음악적 소리화link Lee, Jong-Bin; 이종빈; et al, 한국과학기술원, 2014 |
감정 메시지와 가치 메시지의 확산 분석을 통한 트위터 상의 공중 연구 = The public on Twitter: testing social diffusion of emotion and valuelink 유소라; Yu, So-Ra; et al, 한국과학기술원, 2013 |
미술관 마케팅 방안으로서의 트위터 활용에 대한 연구-경기도미술관을 대상으로. = Exploring potential of using twitter in the museum as a marketing tool : A case analysis of gyeonggi museum of modern artlink 김세용; Kim, Se-Yong; et al, 한국과학기술원, 2011 |
Discover