DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | 김주영 | ko |
dc.contributor.author | 최민영 | ko |
dc.contributor.author | 송여진 | ko |
dc.contributor.author | 이지민 | ko |
dc.contributor.author | 배현주 | ko |
dc.date.accessioned | 2021-10-06T01:30:06Z | - |
dc.date.available | 2021-10-06T01:30:06Z | - |
dc.date.created | 2021-09-30 | - |
dc.date.issued | 2020-01 | - |
dc.identifier.citation | 국제이해교육연구, v.15, no.3, pp.91 - 139 | - |
dc.identifier.issn | 2005-3665 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10203/288041 | - |
dc.language | Korean | - |
dc.publisher | 한국국제이해교육학회 | - |
dc.title | 세계시민의식 관점에서 ‘다문화가정 대상국가와의 교육교류사업’의 의미 고찰: 근거 이론을 활용한 국내 기참가 파견교사들의 후속활동 과정 분석을 중심으로 | - |
dc.title.alternative | A Study on the Meaning of「Asia-Pacific Teacher Exchange for Global Education」 in terms of Global Citizenship: Based on the Analysis of the Korean teachers’ follow-up activities using the Grounded Theory | - |
dc.type | Article | - |
dc.type.rims | ART | - |
dc.citation.volume | 15 | - |
dc.citation.issue | 3 | - |
dc.citation.beginningpage | 91 | - |
dc.citation.endingpage | 139 | - |
dc.citation.publicationname | 국제이해교육연구 | - |
dc.identifier.kciid | ART002672885 | - |
dc.contributor.nonIdAuthor | 최민영 | - |
dc.contributor.nonIdAuthor | 송여진 | - |
dc.contributor.nonIdAuthor | 이지민 | - |
dc.contributor.nonIdAuthor | 배현주 | - |
dc.description.isOpenAccess | N | - |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.