Search

Start a new search
Current filters:
Add filters:
  • Results/Page
  • Sort items by
  • In order
  • Authors/record

Results 21-30 of 469 (Search time: 0.005 seconds).

NO Title, Author(s) (Publication Title, Volume Issue, Page, Issue Date)
21
Representation learning of music using artist labels = 아티스트 레이블을 이용한 음악의 표현 학습link

Park, Jiyoung; Nam, Juhan; 남주한, 한국과학기술원, 2018

22
Interactive shadow removal using a conditional generative adversarial network = 생성적 적대 신경망을 사용한 상호작용적 그림자 제거link

Seo, Kwanggun; Noh, Junyong; 노준용, 한국과학기술원, 2018

23
Increasing the intention to play rhythm games in novice players by using story plot = 초보자의 플레이 의도 향상을 위한 스토리 플롯 활용 리듬게임 디자인 연구link

Wongchurairat, Napat; Doh, Young Yim; 도영임, 한국과학기술원, 2019

24
Analyzing movie characters with face features in shots and position in social network = 쇼트에서 표현된 얼굴 특징과 네트워크에서의 위상을 고려한 영화 캐릭터 분석link

Kim, Sohee; Park, Juyong; 박주용, 한국과학기술원, 2019

25
Foot contact-based gait motion style synthesis = 발 접촉 정보에 기반한 보행 동작 스타일 합성 기법link

Kim, Chaelin; Noh, Junyong; 노준용, 한국과학기술원, 2020

26
Communication factor analysis of pediatric dental patients for developing health communication system = 의료커뮤니케이션 시스템 개발을 위한 소아치과환자의 커뮤니케이션 요소 분석link

Chung, Ho-Chung; Shi, Chung-Kon; 시정곤, 한국과학기술원, 2018

27
Effect of locomotion style and body visibility of telepresence avatar = 보행 스타일과 신체 투명도가 텔레프레젠스 아바타에 미치는 영향에 관한 연구link

Choi, Youjin; Lee, Sung Hee; 이성희; 이정미, 한국과학기술원, 2019

28
Cinemagraph generation from a static image with generative adversarial networks = 생성적 적대 신경망 기반 단일 이미지를 이용한 시네마그라프 생성link

Karimi Dastjerdi, Mohammad Reza; Noh, Jun Yong; 노준용, 한국과학기술원, 2019

29
(A) proposal of gesture-based input method for VR rhythm game = VR 리듬게임을 위한 제스처 기반 입력 기법 제안link

Moon, JaeHoon; Doh, Young Yim; 도영임, 한국과학기술원, 2020

30
Outfielder trajectory synthesis based on psychological models = 심리학 모델에 기반한 야구 외야수 궤적 생성link

Cho, Kyung-min; Noh, Junyong; 노준용, 한국과학기술원, 2016

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0