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구전정보의 특성과 정보발신자의 지각된 신뢰성, 정보수용자의 관여도가 구전 효과에 미치는 영향에 관한 연구 = The effect of the character of WOM information, the perceived credibility of the transmitter and the involvement of the receiver on WOM effectslink 이주행; Lee, Ju-Haeng; et al, 한국과학기술원, 2010 |
동영상 UGC가 실제 영화의 수익에 미치는 영향 분석 = Does UGC matter? : an empirical study of marketing impact of video UGC in the motion picture revenuelink 김민경; Kim, Min-Kyung; et al, 한국과학기술원, 2009 |
온라인 고객 리뷰의 분류 항목별 차이 분석: 채널, 제품속성, 가격을 중심으로 양소영; 김형수; 김영걸, 아시아마케팅저널, v.10, no.2, pp.125 - 151, 2008-07 |
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