Browse "College of Business(경영대학)" by Author Lee, Euehun

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8
PROFESSIONAL AUTONOMY, GROUP COHESION, AND JOB COMPLEXITY AFFECT RESEARCHERS' ORGANIZATIONAL COMMITMENT

Jung, Jaehwan; Nam, Changi; Lee, Euehun; Kim, Seongcheol, SOCIAL BEHAVIOR AND PERSONALITY, v.44, no.8, pp.1349 - 1358, 2016-09

9
Rethinking industrial marketing: how to enhance capabilities and autonomy of South Korean suppliers in buyer–supplier relationships = 산업마케팅에 대한 재고: 구매업체–공급업체 관계 내에서 한국 공급업체의 역량 및 자주성 제고 방안link

Sun, Yongwook; 선용욱; et al, 한국과학기술원, 2023

10
Stress and Subsequent Coping Behavior as Antecedent of Preference Switching

Lee, Euehun, 한국마케팅학회, pp.109 - 130, 한국마케팅학회, 2000-01-01

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(The) roles of strategic orientation, organizational market learning, and organizational capability in firm performance of Korean suppliers = 한국 공급업자들의 기업 성과에 대한 전략적 지향성, 조직적 시장학습, 조직역량의 역할link

Sun, Yong Wook; Lee, Euehun; et al, 한국과학기술원, 2017

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Understanding organizational change: insights into Korean small and medium-sized enterprises and large U.S companies from the perspective of environmental determinism and strategic choice theory = 조직 변경 이해: 환경 결정론과 전략적 선택 이론의 관점에서 본 한국 중소기업과 미국 대기업에 대한 통찰link

Seo, Eunjeong; 서은정; et al, 한국과학기술원, 2023

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What Factors Affect a User's Intention to Use Fitness Applications? The Moderating Effect of Health Status: A Cross-Sectional Study

Kim, Byongjin; Lee, Euehun, INQUIRY-THE JOURNAL OF HEALTH CARE ORGANIZATION PROVISION AND FINANCING, v.59, 2022-04

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광고의 색상이 20대 소비자의 인식에 끼치는 영향: 색상과 브랜드 개성의 상호작용을 중심으로 = The effect of advertising colors on perception of 20s consumer: focusing on the interplay of color and brand personalitylink

장원재; 이의훈; et al, 한국과학기술원, 2021

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