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Showing results 392 to 411 of 819

392
General counsel in top management and auditors’going-concern audit opinions = 경영진 내 법무자문위원과 감사인의 계속기업존속 불확실성 감사의견link

Yu, Jaeyoon; 유재윤; et al, 한국과학기술원, 2016

393
Going-concern opinion, firm investment policies, and executive compensation structure = 계속 기업 의견, 기업 투자 정책 그리고 경영자 보상link

Yoon, Na-Young; Han, Ingoo; et al, 한국과학기술원, 2018

394
Heading up or stuck down here? : (The) effect of perceived economic mobility on subjective social status and brand identification = 계층 이동성에 대한 인식이 사회적 지위에 대한 주관적인 인식과 브랜드 동일시에 미치는 영향에 대한 연구link

Lee, Eunkyung; Yoon, Yeosun; et al, 한국과학기술원, 2018

395
Heterogeneous changes across consumer segments in movie-going demand and theater patronage during growth in the exhibition sector = 영화상영산업 성장기에 관람수요 및 영화관선호도에 대한 소비자 집단간 이질적 변화link

Kim, Jung-Ki; 김정기; et al, 한국과학기술원, 2010

396
Hierarchical configuration of ISP service network for scalable and reliable operations = ISP 서비스 네트워크의 규모성과 신뢰성있는 운용을 위한 계층화구조 설계link

Kim, Do-Hoon; 김도훈; et al, 한국과학기술원, 2001

397
Hybrid approach of knowledge and case-based reasoning to support software process engineering = 소프트웨어 프로세스 엔지니어링을 지원하기 위한 지식 및 사례 기반 하이브리드 접근법link

Ahn, Yu-Whoan; 안유환; et al, 한국과학기술원, 2000

398
Hybrid data mining model for managerial classification : feature weighting and classifier combination = 경영 분류를 위한 통합형 데이타 마이닝 모형 : 변수 가중치 분석 및 복수 분류기 결합link

Shin, Sung-Woo; 신성우; et al, 한국과학기술원, 2001

399
Hypermedia modeling for linking knowledge to data warehousing system = 데이터웨어하우징 시스템의 지식화를 위한 하이퍼미디어 모델링link

Kim, Jong-Ho; 김종호; et al, 한국과학기술원, 2003

400
Identifying the drivers of innovation-related knowledge sharing in the online game user community = 온라인 게임 사용자 커뮤니티 내 개인사용자의 혁신관련 지식공유에 관한 결정요인 연구link

Hau, Yong-Sauk; 허용석; et al, 한국과학기술원, 2010

401
Identifying the mobile TV usage drivers = 모바일 TV 사용 결정요인 연구 : 유료 서비스 사용과 VOD구매 모형 개발link

Song, Jaemin; 송재민; et al, 한국과학기술원, 2017

402
Impact assesment on the government subsidies and regulations for public housing programs in Korea = 공공주택에 대한 정부지원과 규제의 효과 평가에 관한 연구link

Kim, Geun-Yong; 김근용; et al, 한국과학기술원, 2004

403
Impact of corporate governance and ownership structure on reverse merger, spillover effect and dividend policy = 기업지배구조와 소유구조가 우회상장, 파급효과 및 배당정책에 미치는 영향에 관한 연구link

Kwon, Yonghyun; 권용현; et al, 한국과학기술원, 2016

404
Impact of information delivery capability and behavior of research shoppers on distribution channel decision = 유통채널의 정보 전달력과 소비자의 채널이용행태가 유통채널전략에 미치는 영향link

Bang, Young-Sok; 방영석; et al, 한국과학기술원, 2011

405
Impacts of cooperative R&D projects on technology convergence = 공동연구 프로젝트 특성이 기술융합에 미치는 영향link

Lee, Heon Gu; 이헌구; et al, 한국과학기술원, 2017

406
Impacts of intellectual property protection and its corresponding technology strategy = 지적자산 보호의 영향과 대응 기술전략link

Kim, Sang-Gon; 김상곤; et al, 한국과학기술원, 1994

407
Implementing customer-oriented Web system : a scenario-based methodology and development support system = 고객 지향 웹 시스템 개발 : 시나리오 기반 방법론과 개발 지원 시스템link

Lee, Choong-Seok; 이충석; et al, 한국과학기술원, 2003

408
Improving prediction performance of customer behavior : applied to customer relationship management and credit risk management = 고객행동예측 성과개선에 관한 연구 : 고객관계관리 및 신용위험관리에의 적용link

Noh, Hyun-Ju; 노현주; et al, 한국과학기술원, 2005

409
Improving recommendation system and customer relationship management success model = 추천 시스템 및 고객 관계 관리 성공 모형에 대한 개선link

Roh, Tae-Hyup; 노태협; et al, 한국과학기술원, 2003

410
Incentive and yardstick mechanisms for industrial and environmental policies = 경쟁유도적 유인제도에 의한 산업 및 환경정책link

Chang, Ki-Bok; 장기복; et al, 한국과학기술원, 1994

411
Influence of awareness of age-related change and stereotype threat on consumers' consumption- coping behaviors : focusing on consumer innovativeness = Aging에 의한 변화 인식과 고정관념 위협이 소비 대응 행동에 미치는 영향 연구 : 소비자의 혁신기술수용성을 중심으로link

Bae, Hyeyoon; Lee, Euehun; et al, 한국과학기술원, 2020

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