브랜드 이미지와 제품의 컬러 이미지의 일치성에 관한 연구 ; 컬러 선호도와 컬러 적합성의 조절효과를 중심으로Effects of the congruence between brand image and product-color image ; as moderated by color preference and color fit

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Advisors
현용진researcherHyun, Yong-Jin
Description
한국과학기술원 : 테크노경영전공,
Publisher
한국과학기술원
Issue Date
2012
Identifier
488901/325007  / 020103908
Language
kor
Description

학위논문(석사) - 한국과학기술원 : 테크노경영전공, 2012.2, [ v, 76 p. ]

Keywords

컬러 이미지; 브랜드 이미지; 컬러 선호도; 컬러 적합성; Brand image; Color image; Color preference; Color fit; Product preference; 제품 선호도

URI
http://hdl.handle.net/10203/181496
Link
http://library.kaist.ac.kr/search/detail/view.do?bibCtrlNo=488901&flag=dissertation
Appears in Collection
KGSM-Theses_Master(석사논문)
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