Browse "MT-Theses_Ph.D.(박사논문) " by Author Yoon, Yeosun

Showing results 1 to 6 of 6

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Can AI be suspicious? : the effects of sales assistant types and suspicion of ulterior motives on message credibility = AI도 의심받을 수 있을까? : 판매자의 종류와 숨은 동기에 대한 의심이 판매자의 메세지 신뢰도에 미치는 영향에 대한 연구link

Hwang, Kyu Sung; Yoon, Yeosun; et al, 한국과학기술원, 2022

2
Essays on perceptual differences between experiential and material purchases = 경험적 구매와 물질적 구매에 대한 인지적 차이 연구link

Kim, Hongsub; Yoon, Yeosun; et al, 한국과학기술원, 2018

3
Finding myself fast and furiously : (the) role of agency-communion orientation and self-concept clarity in support for radicalism = 개인의 독자성-융화성과 자아개념 명확성이 급진주의에 대한 지지에 미치는 역할link

Choi, Hyung Suk; Yoon, Yeosun; et al, 한국과학기술원, 2018

4
Heading up or stuck down here? : (The) effect of perceived economic mobility on subjective social status and brand identification = 계층 이동성에 대한 인식이 사회적 지위에 대한 주관적인 인식과 브랜드 동일시에 미치는 영향에 대한 연구link

Lee, Eunkyung; Yoon, Yeosun; et al, 한국과학기술원, 2018

5
(The) effects of implicit theories on prosocial behavior = 암묵적 이론이 친사회적 행동에 미치는 영향에 대한 연구link

Kwon, Minkyoung; Yoon, Yeosun; et al, 한국과학기술원, 2018

6
What makes me grow? : (the) mediating effect of sense of self-expansion on subjective well-being for purchase type = 자기확장감으로 인한 구매의의가 물질적, 경험적 구매의 소비자 행복에 미치는 영향link

김동엽; 윤여선; et al, 한국과학기술원, 2018

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