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What to share matters: the role of emotions as a bonding facilitator in sharing experiences = 함께 하는 경험적 소비에서 유대감을 촉진시키는 정서의 역할link PARK, HYE LIM; 박혜림; et al, 한국과학기술원, 2015 |
When less Is better : the role of consumer belief in service provider's capacity limit on assortment size preferences = 소소익선(少少益善) : 서비스 제공자 역량의 한계에 대한 소비자의 믿음이 서비스 제공 범위 선호에 미치는 영향link Moon, Jin-Kyung; Lee, Chan Jean; et al, 한국과학기술원, 2020 |
Workload inferred by the physical length = 물리적 길이로 작업부담을 추론하려는 경향link Moon, Yang Gwun; Lee, Chan Jean; et al, 한국과학기술원, 2019 |
기부 금액이 기부자의 감정에 미치는 영향 = Feelings after donation: Does the amount of donation matter?link 심현서; 이찬진; et al, 한국과학기술원, 2023 |
먹스타그램 반복 노출이 식욕에 미치는 영향 = Consuming food pictures instead of real foods? when and how consuming food pictures affects appetitelink 김성태; Kim, Seong Tae; et al, 한국과학기술원, 2016 |
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