Showing results 1 to 3 of 3
Feeding the funnel : the effects of mediating external channels on purchase propensities in social commerce platforms = 소셜 커머스 플랫폼에서 멀티 채널과 상품의 불확실성이 소비자의 구매에 미치는 영향link So, Hyunji; 소현지; et al, 한국과학기술원, 2015 |
The effect of ambient and social factors on the impulse purchasing in social commerce = 소셜 커머스에서 환경적, 사회적 요인이 충동구매에 미치는 영향link Ju, Jae-Hyeon; 주재현; et al, 한국과학기술원, 2012 |
구매시점을 중심으로 소셜커머스 구매환경이 미치는 소비자 선호 별 효용 분석 최소영; 임형수; 전덕빈; 강성열, 한국경영과학회지, v.42, no.2, pp.1 - 17, 2017 |
Discover