Browse "Graduate School of Management((구)테크노경영대학원)" by Subject Advertising

Showing results 1 to 7 of 7

1
Advertising competition in the hierarchically structured market = 계층적 시장구조에서의 광고 경쟁link

Kim, Ok-Nam; 김옥남; et al, 한국과학기술원, 2002

2
Internet advertisement by comparison challenge model = 비교도전 모델에 의한 인터넷 광고link

Lee, Jae-Won; 이재원; et al, 한국과학기술원, 2003

3
Versioning information goods of multi-channel publishers in two-sided markets

Kim, Eunjin; Lee, Byungtae; Kim, Jae-Cheol, Online Information Review, Vol.33, No.4, pp.785-804, 2009-08

4
건설기계 기업의 세분시장별 통합적 마케팅 커뮤니케이션 전략 연구 = A study of integrated marketing communication strategies for construction equipment firmslink

김춘성; Kim, Choon-Seong; et al, 한국과학기술원, 1997

5
경쟁광고 반응을 이용한 시장구조분석 = Market structure analysis by competitive advertising responselink

안성아; Ahn, Sung-Ah; et al, 한국과학기술원, 1997

6
고객과의 커뮤니케이션 도구로서 블로그의 전략적 활용에 대한 연구 = A study on strategic application of blog as communication tool with customerslink

김중관; Kim, Joong-Kwan; et al, 한국과학기술원, 2008

7
스포츠 스타를 이용한 광고의 효과 연구 : 제품 유형과 personality 일치도를 중심으로 = The study on the effect of advertising using a sports starlink

이성호; Lee, Sung-Ho; et al, 한국과학기술원, 2002

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