Results 1-3 of 3 (Search time: 0.005 seconds).
NO | Title, Author(s) (Publication Title, Volume Issue, Page, Issue Date) |
---|---|
The effect of consumer participation type of corporate social responsibility on brand loyalty: focused on relay-for-baby campaign = 고객의 CSR 활동 참여 형태가 브랜드 로열티에 미치는 영향: 수유마라톤을 중심으로link Kim, Jisu; 김지수; Hahn, Minhi; 한민희, 한국과학기술원, 2015 | |
엔터테인먼트 산업의 고객 충성도 연구: 영화와 연극/뮤지컬의 관람 장소, 관람 행태, 추천 태도 결정 요인 = Research on customer loyalty in the movie and performing art industries: venue, watching and recommendation behavior perspectiveslink 구현주; Ku, Hyun-Ju; 김영걸; Kim, Young-Gul, 한국과학기술원, 2012 | |
N-Screen 서비스 이용 행태에 영향을 미치는 요인에 관한 연구 = Identifying the factors influencing the N-Screen service user behaviorslink 권보람; Kwon, Bo-Ram; 김영걸; Kim, Young-Gul, 한국과학기술원, 2013 |
Discover