Browse by Subject Facebook

Showing results 11 to 18 of 18

11
Social network technology (SNT) as a tool and a social actor: from self-verification to SNT use

Min, J; Yoo, Y; Hah, H; Lee, Heeseok, INTERNET RESEARCH, v.30, no.5, pp.1329 - 1351, 2020-10

12
The effects of online expressive writing targeting SNS users = 소셜 네트워크 서비스 이용자들을 대상으로 한 온라인 감정 글쓰기의 효과 연구link

Kim, In Yeob; 김인엽; Cha, Mee Young; 차미영; et al, 한국과학기술원, 2015

13
(The) impact of open innovation strategy on social network value : in case of facebook = 개방형 혁신이 소셜 네트워크의 가치에 미치는 영향에 관한 연구 : 페이스북 사례를 중심으로link

Shim, Jae-Won; 심재원; et al, 한국과학기술원, 2010

14
Trust in government's social media service and citizen's patronage behavior

Park, Min Jae; Choi, Hyeri; Kim, Suk Kyoung; Rho, Jae Jeung, TELEMATICS AND INFORMATICS, v.32, no.4, pp.629 - 641, 2015-11

15
What causes users to switch from a local to a global social network site? The cultural, social, economic, and motivational factors of Facebook's globalization

Choi, Junho; Jung, Jaemin; Lee, Sang-Woo, COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR, v.29, no.6, pp.2665 - 2673, 2013-11

16
When perceptions defy reality: The relationships between depression and actual and perceived Facebook social support

Park, Jiyoung; Lee, David Seungjae; Shablack, Holly; Verduyn, Philippe; Deldin, Patricia; Ybarra, Oscar; Jonides, John; et al, JOURNAL OF AFFECTIVE DISORDERS, v.200, pp.37 - 44, 2016-08

17
공익연계마케팅의 적합성과 지속성이 브랜드 페이지 가입 및추천의도에 미치는 영향: 소비자 귀인과 채널의 매개된 조절효과

김기준; 송해엽; 정재민, 경영학연구, v.44, no.1, pp.281 - 303, 2015-02

18
사회적 자본과 집단 크기 관계의 최적수준에 대한 연구: 페이스북 집단 크기를 중심으로 = A study about the optimal level of relationship between the social capital and group size: focused on the number of friends on facebooklink

박현아; Park, Hyun-Ah; et al, 한국과학기술원, 2012

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0