1 | The effects of customer satisfaction and switching barrier on customer loyalty in Korean mobile telecommunication services Kim, MK; Park, MyeongCheol; Jeong, DH, TELECOMMUNICATIONS POLICY, v.28, no.2, pp.145 - 159, 2004-03 |
2 | Identifying Factors Affecting Behavioral Intent of Potential and Existing N-screen Service Users![open access](/image/layout/oa_logo.png) Kwon, Bo-Ram; Ryu, Sung Han; Kim, Young-Gul, ETRI JOURNAL, v.37, no.2, pp.417 - 427, 2015-04 |
3 | Economic analysis of the strategic use of and investment in customer relationship management (CRM) Systems under network effects and digital divides = 네트워크 효과와 고객간 디지털 격차가 존재하는 시장에서의 고객관계관리 시스템의 전략적 활용 및 투자에 관한 연구link Kim, Eun-Jin; 김은진; Lee, Byung-Tae; 이병태, 한국과학기술원, 2007 |
4 | 인터넷 뱅킹에서 고객이 인지하는 가치가 고객 충성도에 미치는 영향 = The effect of customers’perceived value of internet banking on customer loyaltylink 김정수; Kim, Jeong-Sue; 김영걸; Kim, Young-Gul, 한국과학기술원, 2002 |
5 | 능동적 로열티 경영을 위한 중요요인 선별 및 지수화 = Differentiation and quantifying of important loyalty factors for active loyalty managementlink 김준우; Kim, Jun-Woo; 박상찬; Park, Sang-Chan, 한국과학기술원, 2003 |
6 | 인터넷 쇼핑몰 사이트의 기술적 요인이 고객충성도에 미치는 영향에 관한 연구 = A study on the effects of technical factors of the internet shopping mall site on the customer’s loyaltylink 황선중; Hwang, Sun-Jung; 박성주; Park, Sung-Joo, 한국과학기술원, 2003 |
7 | Essays on the user behaviour in the context of emerging devices for mobile computing = 모바일 컴퓨팅의 이머징 디바이스 환경에서의 이용자 행동에 관한 연구link Ha, Young-Wook; 하영욱; Park, Myeong-Cheol; 박명철, 한국과학기술원, 2014 |
8 | 인터넷 특성에 근거한 온라인 상에서의 Customer loyalty 모형 개발과 실증적 분석 : 웹 사이트 분석을 중심으로 = Development of the customer loyalty model and its empirical study in the on-line industrylink 김명수; Kim, Myoung-Soo; 안재현; Ahn, Jae-Hyeon, 한국과학기술원, 2001 |
9 | 정보 서비스 품질이 고객 로열티에 미치는 영향에 관한 연구 : 고객 로열티 관점에서 = The effect of information service quality on customer loyalty : a customer relationship management perspectivelink 김승하; Gim, Seung-Ha; 안재현; 김영걸; Ahn, Jae-Hyeon; Kim, Young-Gul, 한국과학기술원, 2003 |