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(The) effects of the usability of products on user’s emotions = 제품의 사용성이 사용자의 감성에 미치는 영향에 관한 연구link Jeong, Sang-Hoon; 정상훈; et al, 한국과학기술원, 2007 |
User Responses to Dynamic Light in Automobiles With EEG and Self-Assessments Kim, Taesu; Lee, Gyunpyo; Park, Minjung; Lee, Hong Min; Park, Ji-Woo; Suk, Hyeon-Jeong, IEEE ACCESS, v.10, pp.123847 - 123857, 2022-11 |
조명 색상에 대한 사용자 감성 평가 연구 휴식 및 집중 상황을 중심으로 이은솔; 석현정, 디자인학연구, v.25, no.2, pp.27 - 40, 2012-05 |
조명 색상의 사용자 감성 및 인지에 대한 효과 연구 - 휴식 및 집중 상황을 중심으로 = The effect of hue of lighting on affective and cognitive response - focused on relaxation and attentionlink 이은솔; Lee, Eun-ol; et al, 한국과학기술원, 2012 |
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