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Empirical study of mobile application adoption: moderating effects of personal innovativeness = 확장된 기술수용모델을 활용한 모바일 애플리케이션 채택에 관한 연구: 개인 혁신성의 조절효과link Jun, Yong-Hun; 전용훈; et al, 한국과학기술원, 2013 |
The open service platform strategy for IPTV Service provider: K company case = IPTV 서비스 사업자의 서비스플랫폼 Open 전략 사례연구: K사 중심으로link Jeong, Yong-Kee; 정용기; et al, 한국과학기술원, 2011 |
전기자동차 소비자 수용 의도 및 시장 확산 전략에 관한 연구 -인지된 위험과 기술수용모델의 통합적 접근- = Analysis of factors affecting the adoption intention and strategy for market diffusion of electric vehicles -an integrated approach with TAM and perceived risk-link 황인성; Hwang, In Song; et al, 한국과학기술원, 2015 |
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