3D 텍스쳐 매핑 하드웨어 하에서 법선 벡터 블렌딩을 이용한 가속화된 볼륨 렌더링Accelerated Volume Rendering based on 3D Texture Mapping Hardware using Normal Blending

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
  • Hit : 471
  • Download : 0
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.author윤성의ko
dc.contributor.author신영길ko
dc.date.accessioned2013-03-03T22:49:41Z-
dc.date.available2013-03-03T22:49:41Z-
dc.date.created2012-02-06-
dc.date.created2012-02-06-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citation정보과학회논문지 : 시스템 및 이론, v.28, pp.125 - 212-
dc.identifier.issn1229-683X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10203/80792-
dc.languageKorean-
dc.publisher한국정보과학회-
dc.title3D 텍스쳐 매핑 하드웨어 하에서 법선 벡터 블렌딩을 이용한 가속화된 볼륨 렌더링-
dc.title.alternativeAccelerated Volume Rendering based on 3D Texture Mapping Hardware using Normal Blending-
dc.typeArticle-
dc.type.rimsART-
dc.citation.volume28-
dc.citation.beginningpage125-
dc.citation.endingpage212-
dc.citation.publicationname정보과학회논문지 : 시스템 및 이론-
dc.contributor.localauthor윤성의-
dc.contributor.nonIdAuthor신영길-
Appears in Collection
CS-Journal Papers(저널논문)
Files in This Item
There are no files associated with this item.

qr_code

  • mendeley

    citeulike


rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0