Search

Start a new search
Current filters:
Add filters:
  • Results/Page
  • Sort items by
  • In order
  • Authors/record

Results 1-10 of 17 (Search time: 0.007 seconds).

NO Title, Author(s) (Publication Title, Volume Issue, Page, Issue Date)
1
실물옵션을 이용한 가치평가와 투자의사 결정:IT 프로젝트 사례를 중심으로

양동훈; 이준서; 남찬기; 박기재; 곽명재, KOREA BUSINESS REVIEW, v.10, no.1, pp.241 - 258, 2006-08

2
시차분석을 통한 정보통신산업 연구개발투자가 총요소생산성에 미치는 효과 연구

이경석; 박명철; 이덕희, 한국통신학회논문지B, v.31, no.2, pp.154 - 163, 2006-02

3
주파수 할당 대가와 소비자 요금과의 관계

권영선; 남찬기; 김범규, 전자파기술, v.17, no.3, pp.43 - 54, 2006-07

4
Consumers' privacy concerns and willingness to provide marketing-related personal information online

Nam, Changi; Yang, D; Song, ChanHoo; Lee, EueHun; Park, Chan Ik, ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH, v.33, no.0, pp.212 - 217, 2006-06

5
Estimating consumer surplus in the mobile telecommunications market: The case of Korea

Lee, DukHee; Lee, Dong Hee, TELECOMMUNICATIONS POLICY, v.30, no.10-11, pp.605 - 621, 2006

6
정보통신산업의 발전전략 진단: 서비스-기기 동반 성장전략을 중심으로

이덕희, 정보통신정책연구, v.13, no.3, pp.43 - 67, 2006-09

7
성과보상연계가 균형성과정보사용과 기업성과 관계에 미치는 매개효과

정양헌; 김병만, 회계연구, v.11, no.3, pp.103 - 117, 2006-12

8
Consumer Preferences for Wireless Internet Access Networks and Their Affecting Factors: a Conjoint Analysis

Nam, Changi; Kiyong Om; Jungmann Lee; Jeongyoung Kim, INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY MARKETING, v.1, no.2, pp.211 - 224, 2006-02

9
자동차산업의 기업간 거래유형이 생산성에 미치는 효과

이덕희; 김현정; 정미숙, 경제분석, v.12, no.2, pp.147 - 179, 2006-06

10
Optimal Bundle of Multimedia Services in Emerging Mobile Markets

Nam, Changi; SeongCheol KIM; DeockHee CHO; HyeongJik LEE, COMMUNICATIONS & STRATEGIES, v.0, no.63, pp.33 - 49, 2006-09

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0