Showing results 1 to 7 of 7
Designing customer information system for dynamic customer relationship management Park, Chung-Hoon; Kim, Young-Gul, Second Asia Pacific Decision Science Annual Meeting, 7-11 June 1998, pp. 1-3(3), 1998 |
Development of Object-Oriented Knowledge Base Structure for Expert Systems Huh, Soon-Young; Yang, Kun-Woo, 2000 MIS/OA International Conference, 8-10 June 2000, pp. 404-408(5), 2000 |
Integrating CBR and ID3 data mining tools for predicting supermarket sales Lee, Heeseok; Kim, Steven H.; Chang, Jaeg-Yong, Proceedings of KORMS/KIIE, 1997. Postech, pp. 187-190(4), 1997-04 |
고객 우선 인터넷 비즈니스 구축 방법론 이, 충석; 이, 희석, 한국경영과학회 추계학술대회, 2001-10 |
다속성효용이론을 활용한 통신서비스 선호조사 안, 재현; 방, 영석; 한, 상필, 정보통신정책학회 정기학술대회, 2007 |
온라인상에서의 고객충성도 결정요인에 관한 연구 김, 명수; 안, 재현, 한국경영정보학회, 경영정보 계열 공동 국제학술대회, 2001 |
휴대폰 결제방식에 대한 소비자의 인지적 특성 규명에 관한 연구 이, 석기; 조, 영빈; 김, 성희, 한국경영과학회 춘계학술대회논문집, 2002 |
Discover