1 | The transition strategy for traditional telecommunications carriers in internet service market = 인터넷서비스시장에서 전통적 통신사업자의 전이전략link Shin, Yong-Hee; 신용희; Lee, Myeong-Ho; 이명호, 한국정보통신대학원대학교, 2001 |
2 | A study on extracting competitive advantages & priority from the models of internet business = 인터넷 비즈니스에서의 경쟁우위 요소 및 우선순위 도출 연구link Seok, Dong-Hyun; 석동현; Choi, Mun-kee; 최문기, 한국정보통신대학원대학교, 2001 |
3 | An empirical study on network uilization strategy of the ventures = 벤처기업의 네트워크 활용전략에 관한 연구link Jung, Min-Ha; 정민하; Choi, Mun-Kee; 최문기, 한국정보통신대학교, 2001 |
4 | A study on core competences for internet business through classifying business models = 인터넷 비즈니스 유형분류를 통한 핵심역량 도출연구link Lee, Ki-Baek; 이기백; Choi, Mun-Kee; 최문기, 한국정보통신대학원대학교, 2001 |
5 | A study on effects of price comparison information to consumer's buying behavior and decision = 가격비교 정보가 소비자 구매행동과 의사결정에 미치는 영향에 대한 연구link Kim, Woo-Jien; 김우진; Choi, Mun-Kee; 최문기, 한국정보통신대학원대학교, 2001 |
6 | Successful strategies of business-to-business customer relationship management = 성공적인 기업간거래의 고객관계관리 전략에 대한 연구link Hong, Won-Soon; 홍원순; Choi, Mun-Kee; 최문기, 한국정보통신대학원대학교, 2001 |
7 | A study on the virtual enterprise for consolidating firms' competitiveness = 기업의 경쟁력 강화를 위한 가상기업 연구link Jeon, Hyo-Ri; 전효리; Lee, Myeong-Ho; 이명호, 한국정보통신대학원대학교, 2001 |
8 | Impact of B2B electronic commerce on the industry structure and its implications-chemical industry = 기업간 전자상거래가 산업구조에 미치는 영향link Kim, Eun-Mi; 김은미; Lee, Kark-Bum; 이각범, 한국정보통신대학원대학교, 2001 |
9 | A study on market power in mobile service market : a reconsideration of the dominant firm's market power under horizontal M&A and asymmetric regulation = 이동통신서비스 시장의 시장지배력에 관한 연구link Park, Sang-Jin; 박상진; Choi, Seon-Kyou; 최선규, 한국정보통신대학원대학교, 2001 |
10 | Analysis on electronic payments : a key factor of electronic commerce = 전자상거래 핵심 요소로서의 전자지불에 대한 연구link Byun, In-Sup; 변인섭; Lee, Kark-Bum; 이각범, 한국정보통신대학원대학교, 2001 |