산업재 시장에서의 통합된 마케팅 DB를 이용한 효과적인 고객과의 관계 관리 : 건설기계 산업을 중심으로Effective customer relationship management through an integrated marketing DB in industrial market : applying to the construction machinery industry

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Advisors
김영걸researcherKim, Young-Gulresearcher
Description
한국과학기술원 : 테크노경영대학원,
Publisher
한국과학기술원
Issue Date
1998
Identifier
135434/325007 / 000963473
Language
kor
Description

학위논문(석사) - 한국과학기술원 : 테크노경영대학원, 1998.2, [ viii, 87 p. ]

Keywords

고객 충성도; 고객에 대한 가치; 데이타베이스 마케팅; 산업재 시장; 고객과의 관계 관리; Customer relationship management; Customer loyalty; Customer value; DB marketing; Industrial market

URI
http://hdl.handle.net/10203/54039
Link
http://library.kaist.ac.kr/search/detail/view.do?bibCtrlNo=135434&flag=dissertation
Appears in Collection
KGSM-Theses_Master(석사논문)
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