Showing results 1 to 3 of 3
모바일 기반의 이러닝 콘텐츠 플랫폼 특성이 재이용 의도에 미치는 영향 = The effect of the characteristics of mobile E-learning content platform on the reuse intentlink 나준규; Na, Jun Gyu; et al, 한국과학기술원, 2015 |
스마트폰 브랜드 사용 경험을 통해 형성된 이용만족도가 동일브랜드의 다른 스마트 디바이스 구매에 미치는 영향 = A study on the influence of smart phone brand satisfaction on the purchase intention of other smart devices under the same brandlink 노민영; Noh, Min Young; et al, 한국과학기술원, 2015 |
스마트폰을 사용한 모바일 간편 결제 서비스 사용의도와 수용에 대한 연구 = a study on the factors affecting intent to use and acceptance of mobile payments using smartphoneslink 신재영; Shin, Jae Young; et al, 한국과학기술원, 2016 |
Discover