Showing results 1 to 5 of 5
Exploring individual’s knowledge transfer motivations : a social network perspective = 개인의 지식이전 동기요인에 관한 연구 : 사회연결망 관점link Kang, Min-Hyung; 강민형; et al, 한국과학기술원, 2007 |
Social network, phase transition, and market tipping = 사회네트워크 구조변화와 시장전유현상의 전이link Kim, Sung-Ho; 김성호; et al, 한국과학기술원, 2002 |
(The) impact of open innovation strategy on social network value : in case of facebook = 개방형 혁신이 소셜 네트워크의 가치에 미치는 영향에 관한 연구 : 페이스북 사례를 중심으로link Shim, Jae-Won; 심재원; et al, 한국과학기술원, 2010 |
벤처기업의 신제품 개발을 위한 전략적 제휴 : 파트너 선정 및 제휴 성과 = Strategic alliance for new product development of Korean ventures: Partner selection and performance implicationslink 권용호; Kwon, Yong-Ho; et al, 한국과학기술원, 2003 |
사회 네트워크가 개인의 다면평가와 다면평가제도의 공정성 지각에 미치는 영향에 관한 연구 = A study on the impact of social network on multi-source assessment and fairness perceptionlink 황승현; Hwang, Seung-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2009 |
Discover