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(A) Methodology of eCRM adapting conjoint segmentation method = 컨조인트 시장세분화 기법을 이용한 eCRM 방법론 개발link Lee, Dong-Hoon; 이동훈; et al, 한국과학기술원, 2001 |
Deriving a negotiation decision function for software agents in electronic commerce = 전자 상거래 용 소프트웨어 에이전트를 위한 협상 의사 결정 함수 도출link Choi, Joon-Seok; 최준석; et al, 한국과학기술원, 2001 |
온라인 소비자행동과 인터넷상점의 초기신뢰 구축 전략 : 패션 상품 중심으로 = Online consumer behavior & initial trust building strategy of an internet store : focused on an online fashion goods retailerlink 박영조; Park, Young-Jo; et al, 한국과학기술원, 2003 |
환경산업에서의 전자상거래 실행전략에 관한 연구 = A study on practical strategy of electronic commerce in environmental industrylink 권희동; Kwon, Hee-Dong; et al, 한국과학기술원, 2001 |
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