Browse "Graduate School of Management((구)테크노경영대학원)" by Subject Competition

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Competitive nonlinear pricing with product differentiation : an application to internet pricing = 경쟁상황에서의 비선형 가격 전략 : 인터넷 가격 전략에의 응용link

Min, Tae-Ki; 민태기; et al, 한국과학기술원, 2002

2
Deveolpment of a demand forecasting model for new product and its applications to telecommunications market = 신상품 수요예측모형 개발 및 통신시장에의 응용link

Park, Yoon-Seo; 박윤서; et al, 한국과학기술원, 2000

3
경쟁광고 반응을 이용한 시장구조분석 = Market structure analysis by competitive advertising responselink

안성아; Ahn, Sung-Ah; et al, 한국과학기술원, 1997

4
경쟁적 가격 행동과 시장구조분석 : 한국 이동통신 시장에의 응용 = A study on competitive pricing behavior and market structure in the Korean telecommunications marketlink

김예구; Kim, Yei-Goo; et al, 한국과학기술원, 2002

5
산업별 고객만족도의 차이에 관한 연구 = A study on the differences in the customer satisfaction index across industrieslink

박하일; Park, Ha-Il; et al, 한국과학기술원, 1999

6
國內 衛星放送産業의 競爭 및 補完構圖 分析을 僞한 硏究 = A study on the analysis of competitive & cooperative aspects in the satellite broadcasting industry in Korealink

정태교; Chong, Tae-Kyo; et al, 한국과학기술원, 1997

7
韓國通信産業의 競爭促進에 관한 硏究 = Promoting the competition in Korean telecommunications industrylink

이홍재; Lee, Hong-Jae; et al, 한국과학기술원, 1997

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