Browse "Graduate School of Management((구)테크노경영대학원)" by Subject 시장세분화

Showing results 1 to 8 of 8

1
(A) Methodology of eCRM adapting conjoint segmentation method = 컨조인트 시장세분화 기법을 이용한 eCRM 방법론 개발link

Lee, Dong-Hoon; 이동훈; et al, 한국과학기술원, 2001

2
Co-promotion alliance : a game theoretic analysis = 제휴에 의한 공동판촉 : 게임이론적 접근link

Son, Min-Hee; 손민희; et al, 한국과학기술원, 2006

3
국내 멕시컨 레스토랑 시장세분화에 대한 연구 = A study on market segmentation of mexican restaurants in korealink

김나래; Kim, Na-Rae; et al, 한국과학기술원, 2008

4
굴삭기 시장의 시장세분화에 관한 연구 = A study of market segmentation in the excavator marketlink

송권석; Song, Kweon-Suk; 한민희; 김지수; et al, 한국과학기술원, 1999

5
소비자 특성이 외산 제품 평가에 미치는 영향 = The effect of consumer factors on foreign product evaluationlink

김충련; Kim, Choong-Ryuhn; et al, 한국과학기술원, 1996

6
승용차용 타이어의 시장세분화에 대한 연구 = A study of market segmentation for passenger car radial tireslink

신정선; Shin, Jung-Sun; et al, 한국과학기술원, 1997

7
신용카드 시장의 편익세분화 연구 = An Empirical study on benefit segmentation in the cerdit card marketlink

강창욱; Kang, Chang-Wook; et al, 한국과학기술원, 2003

8
온라인 증권 거래 서비스 시장 세분화에 관한 연구 = A study of market segmentation in the online trading servicelink

민지현; Min, Ji-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2008

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0