Showing results 1 to 4 of 4
(A) study on bayesian incentive regulatory schemes for optimal market structure = 최적 시장구조 결정을 위한 베이지안 유인 규제에 관한 연구link Lee, Sang-Kyu; 이상규; et al, 한국과학기술원, 1996 |
Advertising competition in the hierarchically structured market = 계층적 시장구조에서의 광고 경쟁link Kim, Ok-Nam; 김옥남; et al, 한국과학기술원, 2002 |
IMF 외환위기 전후의 시장구조 및 R&D 변화에 관한 연구 = The effects of the IMF crisis on market structure and R&Dlink 오지현; Oh, Ji-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2004 |
경쟁적 가격 행동과 시장구조분석 : 한국 이동통신 시장에의 응용 = A study on competitive pricing behavior and market structure in the Korean telecommunications marketlink 김예구; Kim, Yei-Goo; et al, 한국과학기술원, 2002 |
Discover