Browse "Graduate School of Management((구)테크노경영대학원)" by Subject 마케팅

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(A) study on event-driven marketing for effective CRM implementation = 효과적 CRM 수행을 위한 이벤트 기반 마케팅 기법 도입에 관한 연구link

Cheon, Gang-Il; 천강일; et al, 한국과학기술원, 2001

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EU 동합시장 환경변화에 따른 마케팅전략에 관한 연구 : 카메라산업을 중심으로 = A study of marketing strategy for the changing environment after EU market integration : focusing on the camera industrylink

김대권; Kim, Dae-Kwon; et al, 한국과학기술원, 1997

3
On the signaling and marketing effects of netizen funds = 네티즌펀드에서의 신호전달과 마케팅 효과에 대해서link

, 한국과학기술원, 2006

4
Online 채널과 offline 채널이 시장에서 함께 경쟁할 때의 최적 전략 = Optimal strategies when online and offline channels compete in the marketlink

천성용; Chun, Sung-Yong; et al, 한국과학기술원, 2001

5
건설기계 기업의 세분시장별 통합적 마케팅 커뮤니케이션 전략 연구 = A study of integrated marketing communication strategies for construction equipment firmslink

김춘성; Kim, Choon-Seong; et al, 한국과학기술원, 1997

6
고객의 관계지향성을 고려한 고객가치 분석 = Customer value analysis considering customer's relationship orientationlink

조남도; Cho, Nam-Do; et al, 한국과학기술원, 2002

7
데스크톱 위젯을 중심으로 한 e-commerce 개인화 연구 = Personalization in e-commerce : Case study on desktop widgetlink

유주원; Weon, Yoo-Joo; et al, 한국과학기술원, 2008

8
새로운 e-BUSINESS 모델의 도출과 마케팅 전략수립을 위한 사례 연구 = A case study for derivation of new e-business model & marketing strategy planninglink

김민식; Kim, Min-Sik; et al, 한국과학기술원, 2001

9
인터넷전화서비스 도입에 따른 마케팅 전략 = Marketing strategies for internet phone serviceslink

김재일; Kim, Jae-Il; et al, 한국과학기술원, 1999

10
중국시장에서의 삼성 휴대폰 브랜드 전략 = Samsung mobile phone's brand strategy in chinese marketlink

이병진; Lee, Byung-Jin; et al, 한국과학기술원, 2008

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中國에서의 新商品 마케팅 成敗要因 : 國內企業의 中國市場 進入觀点에서 = Success and failure factors of marketing for Korean firms entering consumer electronic in Chinalink

한창호; Han, Chang-Ho; et al, 한국과학기술원, 1997

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