Browse "Graduate School of Management((구)테크노경영대학원)" by Subject 데이터 마이닝

Showing results 1 to 7 of 7

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Analysis of customer behavior patterns for enhancing the collaborative recommendations : Ordinal scale-based implicit ratings approach = 협업 추천의 성능 향상을 위한 고객 행위 패턴 분석 : 서열 척도 기반의 암묵적 평가법link

Lee, Seok-Kee; 이석기; et al, 한국과학기술원, 2009

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Backward induction for web mining in data warehouse environment = 데이터 웨어하우스 환경 하의 웹 마이닝을 위한 역진 귀납link

Joo, Dong-Kwon; 주동권; et al, 한국과학기술원, 2001

3
Deveolping methodologies for customer classification in CRM : decision trees and collaborative recommendations = 고객관계관리에서의 고객분류방법론 : 의사결정나무와 협업적 상품추천에의 적용link

Cho, Yeong-Bin; 조영빈; et al, 한국과학기술원, 2005

4
Knowledge mining methodologies for economic prediction : application to strategic investment in emerging economies = 경제변수 예측을 위한 지식 추출의 방법 : 신흥 개도국을 향한 전략적 투자에의 응용link

Park, Sung-Chul; 박성철; et al, 한국과학기술원, 1997

5
Knowledge-based data mining using quantitative and qualitative information on the internet = 인터넷상에서의 정량적, 정성적 정보를 이용한 지식기반 데이터마이닝에 관한 연구link

Hong, Tae-Ho; 홍태호; et al, 한국과학기술원, 2002

6
(The) customer relationship management for telecom market using knowledge discovery in database = 지식 추출 기법을 이용한 통신 시장의 고객 관계 관리 기법link

Roh, Tae-Hyup; 노태협; et al, 한국과학기술원, 2000

7
데이터 마이닝을 활용한 인터넷 쇼핑몰의 상품 추천 시스템 개발 = The development of the product recommender system for electronic shopping malls using data mining techniqueslink

안현철; Ahn, Hyun-Chul; et al, 한국과학기술원, 2002

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