Browse "Graduate School of Management((구)테크노경영대학원)" by Author Han, Min-Hi

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Log data 분석을 통한 웹사이트의 효율적 관리 방안 : ABC jeans社 사례 분석을 중심으로 = Efficient web site management strategy by analyzing log data : focus on the ABC jeans company caselink

변숙은; Byun, Sook-Eun; 한민희; 김상용; 김상훈; Han, Min-Hi; et al, 한국과학기술원, 2001

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국내시장에서의 디지탈스틸카메라에 대한 수요확산모형 및 확산전략연구 = A study on the demand diffusion model and diffusion strategy for digital still cameralink

한재욱; Han, Jae-Wook; 한민희; 김영걸; et al, 한국과학기술원, 1998

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굴삭기 시장의 시장세분화에 관한 연구 = A study of market segmentation in the excavator marketlink

송권석; Song, Kweon-Suk; 한민희; 김지수; et al, 한국과학기술원, 1999

4
로열티 프로그램에 대한 소비자 반응에 영향을 미치는 선행변수에 관한 연구 : 프로그램 요구 수준, 보상 유형, 소비자의 관여도를 중심으로 = A study on antecedents of consumer response to loyalty program : based on program requirement levels, reward types, and consumer involvementlink

남효령; Nam, Hyo-Ryung; et al, 한국과학기술원, 2004

5
브랜드의 디자인 전형성이 신제품 디자인 선호도 및 브랜드 선호도에 미치는 영향에 대한 연구 = Effects of design prototypicality of a brand on design preference and brand preference of new productslink

이혜승; Lee, Hye-Seung; et al, 한국과학기술원, 2007

6
새로운 e-BUSINESS 모델의 도출과 마케팅 전략수립을 위한 사례 연구 = A case study for derivation of new e-business model & marketing strategy planninglink

김민식; Kim, Min-Sik; et al, 한국과학기술원, 2001

7
신용카드 시장의 편익세분화 연구 = An Empirical study on benefit segmentation in the cerdit card marketlink

강창욱; Kang, Chang-Wook; et al, 한국과학기술원, 2003

8
유통산업의 업태진화과정에 대한 연구 : 소매기관을 중심으로 = A study on the evolution process of retailing types in the distributuion industry : based on the retailing institutionslink

권영호; Kwon, Young-Ho; 한민희; 김영걸; et al, 한국과학기술원, 1998

9
정보원에 대한 소비자 탐색노력분배와 탐색노력분배요인에 대한 연구 = Allocation of consumer search effort across information sourceslink

엄윤희; Eom, Yun-Hee; et al, 한국과학기술원, 2002

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칼라 텔레비전의 수출 가격 전략에 대한 연구 : 국내기업이 신제품을 중국시장에 수출하는 관점에서 = The pricing strategy of exporting color televisions : for the case of the exporting new product to China marketlink

조낙붕; Cho, Nag-Boong; 한민희; 김영걸; et al, 한국과학기술원, 1998

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通信交換器機 事業에서의 海外 製品進入 戰略에 대한 硏究 = A study of product strategies for telecommunication exchange systems entering foreign marketslink

이명순; Lee, Myeong-Soon; et al, 한국과학기술원, 1997

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