Browse "Graduate School of Management((구)테크노경영대학원)" by Author 1147

Showing results 1 to 11 of 11

1
Allocation of Marketing Resources: On-line vs Off-line

SangYong Kim, Informs-Korms 2000, pp.547 - 553, 2000

2
An Exploratory Research on the Korean Consumer Attitude at the Electronic Market

SangYong Kim, International Conference on Electronic Commerce '98, pp.57 - 64, 1998

3
Relationship between Consumer's Perceived Importance and Satisfaction at the Internet Shopping

SangYong Kim, ICEC2000, pp.83 - 87, 2000

4
Retail Power: Allowance and Pass-Through Rate

SangYong Kim, INFORMS Marketing Science Conference, 1996

5
Retail Power: Is it an Illusion?

SangYong Kim, TIMS Marketing Science Conference, 1994

6
Strategic Role of Multichannel Distribution

SangYong Kim, INFORMS Marketing Science Conference, 1997

7
Uniform can be better than Two-Par Pricing under Competition

SangYong Kim, Informs-Korms 2000, 2000

8
계량적 접근에 의한 소비자행동 연구분석

김상용; 한민희, 한국소비자학회 춘계학술발표회, pp.113 - 133, 한국소비자학회, 2000-05

9
유통에 관한 분석학적 모형론의 발전과정 및 연구방향

김상용, 한국마케팅학회 추계학술발표회, 1996

10
전자상거래에서의 혜택요인과 위험요인에 따른 실제 및 잠재소비자에 대한 연구

김상용, 한국소비자학회 춘계학술발표회, pp.79 - 114, 1999

11
제품의 품질과 가치: 마케팅적 접근

김상용, 한국상품학회 춘계학술발표회, pp.25 - 41, 1997

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0