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(The) relationship between marketing and R&D in new product development : focused on antecedents and consequences of interfunctional conflict = 신제품 개발에서 마케팅과 연구개발간 관계 : 기능간 갈등의 영향요인과 결과를 중심으로link Cho, Eun-Seong; 조은성; et al, 한국과학기술원, 2004 |
신제품개발 과정에서의 고객과의 커뮤니케이션 활동과 패턴 = Acitivities and patterns of communication with customers in the new product development processlink 이선미; Lee, Sun-Mee; et al, 한국과학기술원, 2004 |
주요 혁신 역할 및 팀 프로세스가 신제품 개발 과정 및 성과에 미치는 영향 = The influence of the critical innovation roles and team processes on the NPD processes and performanceslink 심덕섭; Shim, Duk-Sup; et al, 한국과학기술원, 2004 |
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