Browse "Graduate School of Management((구)테크노경영대학원)" by Subject 신뢰

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(The) customer behavior in virtual communities = 가상 공동체에서의 고객 행동link

Lee, Hyoung-Yong; 이형용; et al, 한국과학기술원, 2006

2
(The) effect of trust and perceived risk on users’ acceptance of ICT services = 신뢰와 인지된 위험이 ICT 서비스의 수용에 미치는 영향link

Song, Chi-Hoon; 송치훈; et al, 한국과학기술원, 2010

3
기업간 신기술개발 협력관계 연구: 협력과정과 신뢰의 영향요인을 중심으로 = A study on interfirm partnerships for new technology development: focused on collaboration processes and influencing factors on trustlink

차상미; Cha, Sang-Mi; et al, 한국과학기술원, 2007

4
벤처기업 조직원들의 조직시민행동에 관한 연구 : 원인변수와 성과를 중심으로 = Organizational citizenship behavior of new venture employees : antecedents and consequencelink

김필성; Kim, Phil-Sung; 이지환; 이진주; et al, 한국과학기술원, 2007

5
브랜드 로열티 계층간 차이에 관한 연구 : 만족, 감정, 신뢰, 몰입을 중심으로 = Studies on differences among the brand loyalty groups : consequences of satisfaction, affect, trust, and commitmentlink

이진아; Lee, Jin-Ah; et al, 한국과학기술원, 2002

6
조직 구성원 신뢰의 지식공유에 대한 영향 분석 = An analysis of the influence of organizational members’trust on knowledge sharinglink

조진현; Cho, Jin-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2002

7
조직구성원 다양성과 조직구성원간 신뢰가 갈등에 미치는 영향 분석 = An analysis of influence of organizational members' diversity and trust on conflictlink

이지혜; Lee, Ji-Hye; et al, 한국과학기술원, 2004

8
주식투자정보의 지속적 이용에 영향을 주는 요인 = Determinants of continued use of stock investment informationlink

김혜민; Kim, Hye-min; et al, 한국과학기술원, 2009

9
환경이미지광고 실행의 위험성 해소에 관한 연구 : 광고 주장의 진실성 평가를 중심으로 = A study on the reduction of the risk in the execution of eco-image advertising : based on the evaluation of truthfulness in advertising claimslink

장길연; Jang, Gil-Yeon; et al, 한국과학기술원, 1999

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