Browse "Graduate School of Management((구)테크노경영대학원)" by Author 512

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4
Competitive Intensity and Channel Integration (Refereed Abstract)

Hahn, Minhi, Joint Conference between American Marketing Association and Korean Marketing Association, American Marketing Association and Korean Marketing Association, 1995-05

5
Consumer Response to Advertising with Sales Promotion Information

한민희, 한국마케팅학회 (한일마케팅세미나), 한국마케팅학회, 1990

6
Feedback Effect of Brand Extension on the Family Brand and its Products

Hahn, Minhi, Joint Conference between Society for Consumer Psychology and Korean Marketing Association, Society for Consumer Psychology and Korean Marketing Association, 2003

7
Network externality and future usage of Internet services

Chun, Sung Yong; Hahn, Minhi, TERENA Networking Conference 2007, v.17, no.2, pp.156 - 168, Emerald, 2007-05

8
Pulsing in Advertising Competition

한민희, 한국마케팅학회 학술대회, 한국마케팅학회, 1989

9
Re-interpretation of the diffusion model: a microeconomic approach

Park, Sang-June; Hahn, Minhi, INFORMS-KORMS, pp.1065 - 1070, The Korean Operations Research and Management Science Society, 2000-06

10
경쟁광고의 간섭효과

한민희, 한국소비자학회 학술대회, 한국소비자학회, 1994

11
계량적 접근에 의한 소비자행동 연구분석

김상용; 한민희, 한국소비자학회 춘계학술발표회, pp.113 - 133, 한국소비자학회, 2000-05

12
고객세분시장에 따른 KTF의 브랜드전략 : 1318세대를 위한 Bigi 브랜드를 중심으로

김상용; 채서일; 한민희, 한국마케팅학회 학술대회, 한국마케팅학회, 2002

13
고려집합을 고려한 2단계 선택모형

한민희, 한국경영과학회 학술대회, 한국경영과학회, 1993

14
단말기 보조금 지급이 이동전화시장 경쟁에 미치는 영향 분석

손민희; 한민희, 한국경영과학회 2001년 추계 학술대회, v.2, pp.226 - 229, 한국경영과학회, 2001-10

15
로그노말분포를 이용한 통화시간 분석

박상준; 민태기; 한민희, 대한산업공학회.한국경영과학회 공동, pp.82 - 84, 한국경영과학회, 2000-10

16
마케팅경로전략의 조정을 위한 생각의 틀: 산업재 시장을 중심으로

한민희, 한국경영학회 학술대회, 한국경영학회, 1991

17
자금원천이 금융상품 선호에 미치는 영향: 희망적사고와 손실회피 관점에서 본 연구

한민희, 한국마케팅학회 주최 제3회 Doctoral Consortium, 한국마케팅학회, 2006-02

18
주의분산과 설득자 신뢰성

한민희, 한국마케팅학회 학술대회, 한국마케팅학회, 1988

19
컨조인트 모형을 활용한 OCP 상품 평가

민태기; 박상준; 한민희, 한국경영과학회 학술대회, 한국경영과학회, 1998

20
파동형 광고정책의 최적성

한민희, 한국경영과학회 학술대회, 한국경영과학회, 1988

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