Showing results 7 to 11 of 11
데스크톱 위젯을 중심으로 한 e-commerce 개인화 연구 = Personalization in e-commerce : Case study on desktop widgetlink 유주원; Weon, Yoo-Joo; et al, 한국과학기술원, 2008 |
새로운 e-BUSINESS 모델의 도출과 마케팅 전략수립을 위한 사례 연구 = A case study for derivation of new e-business model & marketing strategy planninglink 김민식; Kim, Min-Sik; et al, 한국과학기술원, 2001 |
인터넷전화서비스 도입에 따른 마케팅 전략 = Marketing strategies for internet phone serviceslink 김재일; Kim, Jae-Il; et al, 한국과학기술원, 1999 |
중국시장에서의 삼성 휴대폰 브랜드 전략 = Samsung mobile phone's brand strategy in chinese marketlink 이병진; Lee, Byung-Jin; et al, 한국과학기술원, 2008 |
中國에서의 新商品 마케팅 成敗要因 : 國內企業의 中國市場 進入觀点에서 = Success and failure factors of marketing for Korean firms entering consumer electronic in Chinalink 한창호; Han, Chang-Ho; et al, 한국과학기술원, 1997 |
Discover