Results 1-3 of 3 (Search time: 0.003 seconds).
NO | Title, Author(s) (Publication Title, Volume Issue, Page, Issue Date) |
---|---|
전기자동차 소비자 수용 의도 및 시장 확산 전략에 관한 연구 -인지된 위험과 기술수용모델의 통합적 접근- = Analysis of factors affecting the adoption intention and strategy for market diffusion of electric vehicles -an integrated approach with TAM and perceived risk-link 황인성; Hwang, In Song; 이주성; Lee, Joo Sung, 한국과학기술원, 2015 | |
The open service platform strategy for IPTV Service provider: K company case = IPTV 서비스 사업자의 서비스플랫폼 Open 전략 사례연구: K사 중심으로link Jeong, Yong-Kee; 정용기; Chang, Hyun-Joon; 장현준, 한국과학기술원, 2011 | |
Empirical study of mobile application adoption: moderating effects of personal innovativeness = 확장된 기술수용모델을 활용한 모바일 애플리케이션 채택에 관한 연구: 개인 혁신성의 조절효과link Jun, Yong-Hun; 전용훈; Ohm, Jay-Young; 엄재용, 한국과학기술원, 2013 |
Discover