31 | Essays on technology recombination and search in industry evolution: analyses of innovations in the smartphone industry = 산업 진화에 따른 기술 재조합 및 기술 탐색에 관한 연구: 스마트폰 산업의 혁신 분석 및 고찰link Lee, Kyung Yul; Kwon, Youngsun; 권영선, 한국과학기술원, 2023 |
32 | Studies on consumer preferences and success factors in the content and platform industry = 콘텐츠와 플랫폼 산업에서의 소비자 선호와 성공요인 연구link Nam, Kyungjin; Kim, Hye-jin; 김혜진, 한국과학기술원, 2022 |
33 | Consumers’ perceptions and decisions toward artificial intelligence = 인공지능에 대한 소비자들의 지각과 의사결정link Leo, Xuying; 레오 쉬잉; 허영은, 한국과학기술원, 2023 |
34 | Rethinking industrial marketing: how to enhance capabilities and autonomy of South Korean suppliers in buyer–supplier relationships = 산업마케팅에 대한 재고: 구매업체–공급업체 관계 내에서 한국 공급업체의 역량 및 자주성 제고 방안link Sun, Yongwook; 선용욱; 이의훈, 한국과학기술원, 2023 |
35 | Understanding organizational change: insights into Korean small and medium-sized enterprises and large U.S companies from the perspective of environmental determinism and strategic choice theory = 조직 변경 이해: 환경 결정론과 전략적 선택 이론의 관점에서 본 한국 중소기업과 미국 대기업에 대한 통찰link Seo, Eunjeong; 서은정; 이의훈, 한국과학기술원, 2023 |
36 | (The) impact of online platform business models on public safety and consumer welfare = 온라인 플랫폼 비즈니스 모델이 공공 안전과 소비자 복지에 미치는 영향link Kim, Doehun; 김도헌; 조항정, 한국과학기술원, 2023 |
37 | Analyzing consumer choices through collaborative filtering and its applications in marketing = 협업 필터링을 통한 소비자 선택 분석과 마케팅에의 적용link Lee, Myounggu; 이명구; 김혜진, 한국과학기술원, 2023 |
38 | Essays on customer contact employees in service organizations = 소비자 접촉 직원에 관한 연구: 서비스 산업을 중심으로link Yoo, Hyunsoo; 유현수; 김혜진, 한국과학기술원, 2023 |